Alexis - 2007-02-04 15:45:29

Jak markety nas oszukują
(IAR, pb/03.02.2007, godz. 15:34)

Towar w promocji kosztuje więcej niż przed nią, a za dołączony "darmowy" dodatek trzeba zapłacić. Takie i inne oszustwa stwierdza raport Inspekcji Handlowej, o którym pisze "Gazeta Wyborcza".

Inspektorzy w ostatnich trzech miesiącach skontrolowali 76 sklepów dużych sieci handlowych. Na ponad 4 tysiące zbadanych towarów w co czwartym była jakaś nieprawidłowość, podaje "Gazeta Wyborcza".

Inspektorzy zwrócili zwłaszcza uwagę na fałszywe promocje. Okazało się, że ceny towarów często były identyczne jak przed promocją, a czasem nawet wyższe niż przed obniżką.

Kolejne oszustwa to inna cena towaru na półce i w kasie, pisze "Gazeta Wyborcza". O rezultatach kontroli powiadomiono Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Tradewinds Apartments Simpson Bay Проживание Авейру pizzeria kraków zwierzyniec pellet zator